در حال بارگذاری...
ورود به سامانه
مرا به خاطر بسپار
*
*
کلمه عبور را فراموش کردهاید؟
مرورگر شما قدیمی است. لطفا آن را بروز نمایید.
بروز رسانی مرورگر
Toggle navigation
صفحه اصلی
گالری تصاویر
آرشیو
سال 92-91
سال 93-92
سال94-93
اخبار مجموعه
سال95 -94
نوروز95
پایه دوم
پایه سوم
گروه های درسی
اخبار و اطلاعیه ها
سال 96-95
نوروز96
سال 97-96
سال 99-98
سال 400-99
اهداف و برنامه ها
اطلاعیه های مهم
اخبار آموزش و پرورش
نمایشگاه پژوهش
سیزدهمین نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی
رشته ادبی
رشته رباتیک
رشته زیست شناسی
رشته زیست فناوری
رشته شیمی
رشته عکاسی
رشته علوم شناختی
رشته کامپیوتر
رشته معماری
رشته هوافضا
چهاردهمین نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی
پانزدهمین نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی
المپیاد و پژوهش
پژوهش
معارفه پژوهش به اولیا
معارفه پژوهش به دانش آموزان
گزارش سالانه پژوهش
سال تحصیلی 94-93
سال تحصیلی95-94
سال تحصیلی93-92
سال تحصیلی 97-96
سال تحصیلی 99-98
سال تحصیلی 00-99
رشته های پژوهشی
افتخارات پژوهشی
خوارزمی
بین المللی
کلیه افتخارات
المپیاد
معارفه المپیاد
گزارش سالانه المپیاد
رشته های المپیاد
برنامه کلاسی المپیاد
برنامه آموزشی المپیادی ها
پذیرفته شدگان مرحله اول
مدال آوران المپیاد
مشاوره
کنکوریها
نتایج کنکور
درباره ما
مدیریت
تماس با ما
کادر آموزشی
معرفی دبیران
افتخارات
کادر اداری و اجرایی
تاریخچه فرزانگان 3
گزارش فعالیت های مدرسه
صفحه اصلی
گالری تصاویر
آرشیو
سال 92-91
سال 93-92
سال94-93
اخبار مجموعه
سال95 -94
نوروز95
پایه دوم
پایه سوم
گروه های درسی
اخبار و اطلاعیه ها
سال 96-95
نوروز96
سال 97-96
سال 99-98
سال 400-99
اهداف و برنامه ها
اطلاعیه های مهم
اخبار آموزش و پرورش
نمایشگاه پژوهش
سیزدهمین نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی
رشته ادبی
رشته رباتیک
رشته زیست شناسی
رشته زیست فناوری
رشته شیمی
رشته عکاسی
رشته علوم شناختی
رشته کامپیوتر
رشته معماری
رشته هوافضا
چهاردهمین نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی
پانزدهمین نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی
المپیاد و پژوهش
پژوهش
معارفه پژوهش به اولیا
معارفه پژوهش به دانش آموزان
گزارش سالانه پژوهش
سال تحصیلی 94-93
سال تحصیلی95-94
سال تحصیلی93-92
سال تحصیلی 97-96
سال تحصیلی 99-98
سال تحصیلی 00-99
رشته های پژوهشی
افتخارات پژوهشی
خوارزمی
بین المللی
کلیه افتخارات
المپیاد
معارفه المپیاد
گزارش سالانه المپیاد
رشته های المپیاد
برنامه کلاسی المپیاد
برنامه آموزشی المپیادی ها
پذیرفته شدگان مرحله اول
مدال آوران المپیاد
مشاوره
کنکوریها
نتایج کنکور
درباره ما
مدیریت
تماس با ما
کادر آموزشی
معرفی دبیران
افتخارات
کادر اداری و اجرایی
تاریخچه فرزانگان 3
گزارش فعالیت های مدرسه
11
آذر
1393
ایجاد ناهمگنی در فضای تهی
2- باردار کردن عبارت است از فرایند جدا سازی بار که مستلزم انجام کار است .آیا با دادن انرژی کافی می توان از هیچ (مثلا در فضای تهی )بار الکتریکی آفرید ؟
الف)بلی ،این امر یک رویداد غیر عادی نیست
ب) خیر، چنین رویدادی نا قض قوانین شناخته شده ی فعلی است
با ارائه ی دلیل گزینه خود را انتخاب کنید وبه ایمیل داده شده ارسال فرمایید .مدت پاسخگویی تا پایان 20 آذر 93 می باشد. با تشکر
مولف:
فرهید بهروز
0 نظر
رتبه خبر:
(0 نظر )
ادامه خبر...
اولین
قبلی
1
بعدی
آخرین
صفحه 1 از 1